| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 2 月 10 日 星期日  |
| 對你嘅感覺... |
分類: 未分類 |
仲有一日牙...
就系你嘅大日子!!
開吾開心牙?
聽日你去迪士尼!
希望你有個難忘嘅生日啦!!
> . <''
bY AnGeLa
第一次見到你...
我覺得你好大謄...
同人好容易相處!!
我系一個吾主動嘅人...
因為你大謄...
令我可以識到你...
識到你...我真系好開心牙!
i love u!!
你對人好好....
不過你要小心比人呃!!
因為你對人太好...
我驚有人會....
> . < ''
你都系一個愛哭嘅人...
好容易因感動而哭...
> v < ''
你好高牙...
如果唔識你...會意為你系中三...
驚驚牙...
By 瑤瑤
初初,我地仲跟緊Lam Sir ge時候,
我覺得你好曳。
多嘴不特只,
又寸,
又多野講。
我好記得果陣,
我同______班人好熟,
佢話我知大家都好唔鍾意你,
仲改左你叫 '多嘴妹'同 '蜜蜂'。
果陣因為Lam Sir叫我教你,
我見到你咁曳,
所以成日鬧你。
但係你冇好似其他人咁,
俾人鬧完之後發脾氣,
燶口燶面。
你好乖,
好聽話,
你俾我同其他姐姐鬧完之後,
你會去改,
有咩唔明,
你會去問。
自此,我覺得你唔係我想像中咁曳,
所以就同______講你ge野。
加上我同你一齊俾人揀左去Miss Wong果到,
所以就開始同你做朋友。
由果陣一路到e+,
你已經變得大個女左,
唔洗唔再話你,
唔洗唔再提你。
今日,
你已經成為一個好榜樣,
對D細團員黎講,
你係一個好姐姐。^^
by,,AnniE*=]
識左你年幾(應該都有了..)
多謝你幫過我解決好多好多唔同既問題..
我同佢果d..-v-
都係要多謝既..仲有好多好多野..
你係我咁多個女入面,,最好既一個..
只要你有事,,我一定會幫你..
唔開心可以搵我傾計..我幫到既一定幫..
唔好成日喊喇..媽心痛呢..=]
玩時玩,,唔好咁癲喇..
放心..媽會盡力幫你搵個爸既..(女的介意嗎..?)
希望飯飯女開開心心過每一日..=]
媽永遠愛你..
|
|