今日 係我人生中最特別既日子
2009年 7月22日.... 剛好是我18歲的生日
估唔到 竟然真係會有人打黎同我講生日快樂
仲要係女仔-_- 不過唔係我女朋友仔wow
我喜歡單身 絕對無交女朋友啦
只係一個識左成4年既老朋友 豆釘姐
今日好開心 連我朋友Tiffany都拍埋拖
魚仔同小妖都復合...連夢星同vince都差唔多啦
可惜...= =...餘下的別說了
回頭想一想 這18年真不易過 曾經做過既野 捱過 學過
廚房 外賣仔 經營私服 侍應 跟車 咩都做過...呵呵
不過今日如同17年一樣 都係自己過
畢竟我生命中曾經有愛過 但是 都不想再愛
仲有多謝埋小妖今朝比我既驚喜啦=3=
anyway 多謝各位msn同我講生日快樂既任何一個人 最重要緊係多謝唯一一個電話到既雯姐
加送幾張令女相=_= 大家見到唔好流口水xdxdxdxdxdxdxd 兩張相既本人唔好嬲阿 我今日生日偷下相貼唔得阿-0-

/\Tiffany@@呵呵


/\釘姐 幾時黎都係咁索-v-"哈哈
|