| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 29 日 星期六  |
| 新的開始 |
分類: 未分類 |
YO!YO!YO!
今次係我第一次打blog呀 !
各位記得要多多捧場啦!
入黎唔留CM者.. “格殺勿論”
所以我會努力堅持每日都打少少野俾大家睇一睇..
後日就返學啦!
好期待今次考試的成績..
哈哈!會唔會好過melody呢?
如果好過佢.. 我驚佢會殺左我..
都係留返條生路俾自己行下好D...
死喇!點解打blog咁難架?
平時見佢地都好似好多野打..
但係我就...
算喇!聽日再慢慢打!
|
|
|
MELODY*]] 於 2008-03-30 10:42 PM 發表:
YO..CM FOR U=] 唉..比你好過我..咁你咪第1囉-_- 死啦..我宜家都好驚! 真係驚輸左比你我都唔知點死-口- 打BLOG好難咩..?! 唔係掛- -'' 記住多D去我度留CM比我呀-3-
|
網主回覆
哈哈∼唔使咁擔心! Posted at 2008-03-31 06:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
拖鞋仔@@ 於 2008-03-30 03:08 PM 發表:
其實打黎有咩用@@? 寫得好好(作大)
|
|
|
王俊 於 2008-03-29 11:12 PM 發表:
白痴屎忽.. 要我幫你搞咁多野=(
|
網主回覆
多謝你囉!! Posted at 2008-03-30 12:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|