﹋↙影↗]]
ζ。≡所期待的快要來臨!!(=‵′=)!!!
RITATAM508
暱稱: ﹋↙影↗]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
出show.. (補打)
unhappy Friday..
星期1
表妹生日
星期6(補打)
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 235
今日人氣: 29
累積人氣: 3650
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 15 日  星期二   晴天


悶.. 分類: 未分類

今日又要返學喇..

返到去就早讀.. 悶..

第一堂上英文.. 激嬲左bear..

sorry呀!!我唔係有心架..

第二堂上數學.. 悶..

第三 四堂上科學.. 悶..

第五 六堂上中文..  做說話..

做左個人短講.. 爆低能囉..

我做第一題..完全唔知要做D咩..

而且miss仲要叫我講.. 唉!

做左咁多次短講.. 今次講得最爛..

咁多人唔叫.. 係都要叫我.. 搞錯呀..

lunch.. 講D好搞笑ge話題..

原來J維隻狗叫做“福仔”

唔怪得佢咁鹽喇..

lunch完.. 通識.. 

呀sir話“有個女仔會考影左一張相擺係自己個blog度. 就俾人告”

之後Gary爆大聲話

“邊個會擺張相係自己個波度呀..邊個咁低能呀..自己個波度喎. 點擺呀..”

真係笑到我嘔泡呀.. 低能..

我發覺佢真係唔可以一分鐘唔講野囉..

每次講D野都冇D常識..

梁迪X sir冇返..

好似話佢去開會.. 聽日都唔返..

設技要自己做埋份功課.. 整多用途文具盒..

之後就上歷史..

我一上歷史就會諗到“史太林”呢個名..

我記得miss凈係講過一次.. haha..

放學.. 留係學校做壁報..

統籌好似唔係我囉.. 做咩好似我做統籌咁呀..

唉.. 做壁報果幾個走曬..

得返我 melody bear 邦 so D cheese winnie 泓 幾個.. 咩都冇做..

留係班房睇電視..

傲慢過左黎搵rainbow..  一定係鐘意佢..

但係我又覺得佢鐘意呀D.. 雙性戀?

好奇怪的一個人..

之後我地就走左啦..

 

ps:王俊.生日快樂..

      又老一歲喇.. 

  






訪客留言 (返回 RITATAM508 的日誌)


大孖 於 2008-04-15 10:23 PM 發表:
我都覺得佢鐘意kai得
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咧.. 雙性人..
可憐呀..
Posted at 2008-04-15 10:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



王俊 於 2008-04-15 09:21 PM 發表:
多謝喎.. 囧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Happy Birthday To You...
Happy Birthday To You...
Happy Birthday To 王俊...
Happy Birthday To You...
haha..
Posted at 2008-04-15 10:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]