﹋↙影↗]]
ζ。≡所期待的快要來臨!!(=‵′=)!!!
RITATAM508
暱稱: ﹋↙影↗]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
出show.. (補打)
unhappy Friday..
星期1
表妹生日
星期6(補打)
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 235
今日人氣: 22
累積人氣: 3643
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 17 日  星期四   陰天


開心 愉快 分類: 未分類

YO!今日星期四..

返到學校就睇校園電視臺..

又係“傲慢與偏見”第二集..

好低B.. 但係都OK搞笑..

第一堂上地理.. 第一次做地理WS..

佢好少俾我地做WS..

之后就上英文..

因為下星期2要考TSA的問題.. 所以miss就幫我地溫返D野..

無啦啦叫我  melody  細孖 上去做示范..

其實miss叫我同melody 我都唔覺得奇異..

但係我唔明做咩要叫埋細孖..

我覺得miss真係好關心今次TSA..   

so 我唔可以衰俾佢睇..

小息.. 大舅父送左我同melody一本簿.. 靚靚..

第三堂上中史..

唉.. 我覺得佢好失敗.. 可憐呀..

開學到依家.. 邊有人聽過佢講書呀..

之後就上數學.. 無啦啦講講下..

又講左去嘉樂仔果度.. melody 很火爆..

XO繼 “費高”之後又一新名“劉低文”..

haha..

第五 六堂上科學..

做班長真忙呀.. 個個都睇戲..

班長就要整作業..

今日睇左一個關于魔術ge戲..

破解魔術之謎.. 十分滿分有100分好睇..

lunch.. 今日係fruit day.. 有apple食..

又一個無聊lunch..

lunch完.. 聽講座.. 講應用學習課程..

之後就中文.. 英文.. 悶..

放學.. 留低做壁報.. 唉..

我出去買野.. 叫某人做住先.. 我好快就返..

我返到黎.. 竟然咩都未開始整..

唉.. D人又走曬.. 想點呀..

之後就同melody一齊去搭bus..

番到屋企都6點幾.. 累呀..


 
 






訪客留言 (返回 RITATAM508 的日誌)


melody531 於 2008-04-17 10:40 PM 發表:
CM FOR U=]
嘩..唔嬲就假啦!
MISS都唔係第1次講E D野嫁喇!
我真係忍左好耐囉-___-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我覺得佢好假囉..
成日講完D野之後就扮曬冇野..
 
Posted at 2008-04-19 04:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]