﹋↙影↗]]
ζ。≡所期待的快要來臨!!(=‵′=)!!!
RITATAM508
暱稱: ﹋↙影↗]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
出show.. (補打)
unhappy Friday..
星期1
表妹生日
星期6(補打)
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 235
今日人氣: 24
累積人氣: 3645
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 19 日  星期六   雨天


搞笑.. 愉快 分類: 未分類

YO!今日星期六啦..

趁有時間.. 就早D打blog喇..

今日要返學校TSA..

一去到火車站.. 見到melody..

佢好唔開心.. 我越叫佢越走..

嚇死我. 我仲以為我激親佢..

好彩.. 唔關我事..

第一堂上英文.. 個sir終於露本性..

佢叫我地要係miss面前扮做野..

佢話佢都係打份工..

唉.. 使唔使呀?

小息.. 見到隔離班超認真..

而且人地個sir又好D.. 有powerpoint..

又詳細.. 邊似我地班.. 得張紙..

而且個sir永遠都係自己講俾自己聽..

咩都聽唔到佢講..

第二堂上數學.. 又係靚女miss..

但係我今堂我就冇咩點聽佢講書..

激到佢唔落堂.. haha..

第三堂上中文..爆搞笑..今堂唔講芝士腸喇..

講細個果時D經歷.. 話佢中一到中三都係穿短褲..

又講同學點表白.. 之後俾個女仔呀婆拒絕左..

又講佢去女校監考去廁所..

俾人認錯係“強仔”..

放學喇.. 落雨.. 唉..

最憎呢D天氣. 雨又唔係大.. 但係又鬼死凍..

希望星期一就8號風球喇.. 可以唔使返學..

 






訪客留言 (返回 RITATAM508 的日誌)


BEARZIP 於 2008-04-21 01:21 AM 發表:
屎忽*V*"我來了,,SURPRISE!?X]

haha,,強仔=]

CM FOR YOU!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

YO!你終於黎啦..
等左你好耐喇..
記得多D黎呀..
Posted at 2008-04-21 06:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



社長 於 2008-04-20 08:44 PM 發表:
我又黎喇~
我哥哥又不在家...哈哈....
你星期日真係唔打blog嫁?
=.="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈!希望你電腦快D好返喇..
星期日我多數都會係屋企..
做下功課.. 睇下電視.. 玩下電腦..
冇咩野做.. 又唔想打咁短..
所以星期日就唔打blog喇..
Posted at 2008-04-21 06:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



社長 於 2008-04-19 10:02 PM 發表:
我同你打賭...星期一冇8號...
唔好咁懶喇~
返學好~可以同fd chatting 嘛~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉!今日係星期日..
天氣已經好好喇..
星期一又要返學..
Posted at 2008-04-20 03:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]