﹋↙影↗]]
ζ。≡所期待的快要來臨!!(=‵′=)!!!
RITATAM508
暱稱: ﹋↙影↗]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
出show.. (補打)
unhappy Friday..
星期1
表妹生日
星期6(補打)
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 235
今日人氣: 45
累積人氣: 3666
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 25 日  星期五   陰天


Friday.. 愉快 分類: 未分類

又到happy Friday啦..haha..

但係已經返左5日學.. 好累呀..

聽日仲要番學TSA..  可憐呀..

又要悶3個幾鐘..

今日番到學校就English morning assembly..

見miss cam 仲未番..

haha.. 好似話佢去左進修.. 學整容..

第一堂上地理.. 很悶.. 講工作紙..

真係好悶好悶.. 佢講ge笑話得佢自己識笑..

第二堂上英文.. miss 竟然冇番.. 唉..

點解要咁殘忍對我.. 雖然唔使上堂..

但係miss冇番..  拔尖班就要去到星期一先補番..

唉! 本身想星期一去買書包的.. 搞錯呀..

第三堂上中史.. miss好可憐呀.. 又冇人聽佢講野喇..

佢每次都係自己問..自己答番..

做作業永遠都係佢俾曬D答案我地.. 俾我地自己抄..

之後就上數學喇.. 講三角比.. 又講耶穌..

每次都係因為佢講道理講到遲落堂..

可唔可以有一次係準時落堂呀...

第五 六堂又上科學.. 同平時差唔多..

講“你地班有D係乖架.. 可以升到班架..”

呢句野講左最少20次.. 幾乎每堂都會出現..

到lunch.. 玩離婚.. 我陪呀D一齊癲.. 有好多證婚人..

有少少入戲..haha..

lunch.. 上中文.. 又作文..

之後又上番一堂英文.. 又係素萍代課..

佢俾我地睇一部N年前的戲..《小畢的故事》

miss仲話“你地要扮到睇得好陶醉.. 邊個唔陶醉就要作文..”

咩道理呀.. 唔陶醉就要作文.. 去打番場K one 算喇..

放學.. 去小食部坐左一陣..

但係呀D狂同佢條女係我地面前講埋曬低B野..

之後就走喇..

其實今日都OK開心喇.. 有某D事情發生左.. haha. 好開心呀..

 

PS:聽日帶班小學生去迪欣湖喇.. 今次要帶40人呀.. 好多..

     係第一次帶超過30人..要加油喇..  好期待..

     希望會有可愛小妹妹喇..

 






訪客留言 (返回 RITATAM508 的日誌)


*文 於 2008-04-25 11:06 PM 發表:
YO CM FOR U!!
聽日帶個d小朋友唔好教佢打k one...
仲有唔好比佢問你...
姐姐...
做咩你甘高既...(你明架啦)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

如果佢問我“ 姐姐.. 點解你咁高架..”
我一定會串返佢.. “你估你好高呀.. 高過姚明先同我講野喇”
我覺得佢一定會喊..
或者教佢打場K one囉..
Posted at 2008-04-26 08:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



社長 於 2008-04-25 10:03 PM 發表:
果到有咩好玩????
你d rat 點呀....
post photo 出黎~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我地計劃左好耐喇..
佢到果度就玩check point..
有10個游戲玩.. 加集體游戲有13個..
一定好好玩..
Posted at 2008-04-26 08:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



melody531 於 2008-04-25 09:46 PM 發表:
YO! CM FOR U=)
去迪欣湖要加油喔!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx!
Posted at 2008-04-26 08:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]