﹋↙影↗]]
ζ。≡所期待的快要來臨!!(=‵′=)!!!
RITATAM508
暱稱: ﹋↙影↗]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
出show.. (補打)
unhappy Friday..
星期1
表妹生日
星期6(補打)
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 235
今日人氣: 26
累積人氣: 3647
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 29 日  星期二   晴天


星期二.. 愉快 分類: 未分類

YO!星期二.. 又到早讀..

借左melody本書.. OK好睇喇..

但係好似借左好多次.. 次次都唔記得睇到邊..

有少年失憶癥.. 可憐呀..

今日見bear仲未返.. 以為佢去左邊..

原來佢俾miss捉左.. 佢唔係度.. 好空虛..

第一 二堂上視藝.. haha.. 尋日畫左“李錦記辣椒醬”素描..

靚靚.. 好多人都話似.. 好開心..

今堂學雕塑.. 落左去電腦室上左一陣..

D人整D野好靚呀.. 好有藝術性..

有個用M巾整ge花.. 爆夸張.. 遠睇一D都唔似M巾..

第三 四堂上數學.. 很悶.. 以為要小測.. 點知佢有話LUNCH先..

唉!lunch時間都俾佢剝削.. 次次都係咁..

開始學D數好難喇.. 好難.. 好難..

我好耐之前就計劃左去補習..

依家仲未去.. 唔想去..

之前講過話考完今次考完統測就補習..

但係依然無動于衷.. 算喇.. 隨便喇..

第五 六堂上英文.. drama lesson..

成堂都冇做過野... 同佢地玩層層疊.. haha..

發覺自己唔太識玩..  好搞笑.. winnie好激動..

我覺得miss對細班有好多偏見..

佢死都要將我地兩班分開..

lunch.. 食完飯.. 數學小測.. 做曬.. OK唔難喇..

lunch完..上普通話..

我本身普通話OK的. 但係佢越教我學得越爛..

佢一入黎.. “miss好索呀.. 今日又有新衫呀.. 好靚呀..”

佢真的很開心.. haha..

之後就上中文..做視聽..

放學.. bear要趕住返屋企..

得我 melody soso 翁泓去沙田買袋..

好開心.. 好開心.. 好開心..

我想買左都好耐喇.. 有2個月..

買完袋就同soso佢地去睇車車..

哇.. 咁大個仲玩車.. 翁泓話“我地會玩車就同你地會玩芭比一樣..”

我話“我唔玩芭比的..” 哈哈..

以為melody要去睇醫生.. 所以我地就走喇..

返到屋企有好食的“燜薯仔”好食..

今日真的很開心.. 很開心..

 






訪客留言 (返回 RITATAM508 的日誌)


拖鞋仔 於 2008-04-29 10:48 PM 發表:
你用左6個好開心..-3-..你似激動同興奮多..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁我真係好開心呀..
唔知點形容好..haha..
都有少少激動喇..
Posted at 2008-04-30 10:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CARLOS 於 2008-04-29 10:39 PM 發表:
cm~
未得閒+你住..
因為我唔記得左個用戶名稱-口-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx! 咁都唔記得..
你都有少年失憶..
可憐呀..
Posted at 2008-04-30 10:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]