2010 年 4 月 28 日  星期三   晴天

糖水.. 分類: 未分類

今日自己煮蕃薯糖水..
原黎係咁辛苦嫁..-
平時見D大人好快手
真係估唔到咁煩...
不過好好食..O企人都話好食..

努力溫ECON......
+油.....!!!!!!

___________________________
I love you baby, and if it's quite all right

I need you baby to warm a lonely





 
RITA_yau
暱稱: YAU
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言