Is OvER `
RLKY
暱稱: ヾ♥LkY'''
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
如何
感覺`
no idea`
頭痛`
明白`是令自己固執還是...
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 33
今日人氣: 0
累積人氣: 808
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 1 日  星期五   晴天


Last WeeK ` 2009` 分類: 未分類

09年剩返左既四日`

27號`走左去買3

點知咩都冇買`

頂`唔知發咩神經-_-`

父母在家`so`早歸了`

28號`桃妹走左出黎`

落左去搵佢`哈`飛落去會有個印`

咩事-_-v`

後尾睇佢食完野再送佢入柴灣`

又吹水啦`5點你先返去訓.3.`

再上曾展hm`都係去hea `

10點歸家.___.`

29號`哈`又去買啦@@`

買完走左去等人`

再去唱通頂`可惜妳第2日要去disney .___.`

仲要唔識搵車搭.3.`

4點幾係牡丹樓吹水吹到7點幾`歸家了`

30號`全日Day off`

31號`3點幾過曾展hm`整呢樣整個樣`

我地落左去妳hm樓下`等左1粒鐘`

等到曾展嬲左-_-`

後尾全村人入黃埔`中途有好多插曲`oh no `

行下`企下`食下``

12點企左係理大到`真係得意`

唔知下年妳會唔會倒數既時候係我身邊呢._____.?

倒完hea左係理大`

1點行左入尖咀`再搵地方食野

小兒走左先-3-`唯有搞到3點幾歸家`

2009年其實就咁過左去`反而臨尾既聖誕假係我覺得09年最開心既日子`

好耐末試過咁多節目出去`而且`總係feel到好多野係好美好xD`

我希望2010年`我想做到既野`比我做得到:)






訪客留言 (返回 RLKY 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]