|
|
2009 年 7 月 19 日 星期日  |
| 2009-07-19 |
分類: 未分類 |
今日起身下半身好鬼攰...肌肉又痛..
難得星期六,日..星期六諗住訓晏D架咩>,<
真係俾我講中佐..9點就開始裝修LO..
又再係度鑽鑽鑽....................................................
仲係要正樓上...
真係XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
迫於無耐..即刻起身..洗完面就落佐樓下網吧坐= =
真係有家歸不得.>,<
之後就..去跳舞.......我發覺.....而家剩返我一個男仔= =.......
有點而無奈.-,-
練完有D攰..因為熱身做佐好多跳GE動作..
同埋真係熱到冇朋友.....
練完就返屋企喇..之後11點去佐唱K.....
打風唱K..真係別有一番風味..
而換黎GE..就係返到屋企濕晒.~.~
|
| 發表時間:2009-07-19 02:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
LxENG 於 2009-11-02 08:31 PM 發表:
=='
|
|
|
LxENG 於 2009-09-24 07:09 PM 發表:
cm^^
|
|
|
EVAFUN 於 2009-09-10 07:51 PM 發表:
如花..haha^^ 你個blog咁out ga..
|
|
|
LxENG 於 2009-08-23 04:44 PM 發表:
@@'
|
|
|
LxENG 於 2009-08-15 05:34 PM 發表:
>333
|
|
|
ssm927 於 2009-08-04 11:05 PM 發表:
Pig.. Good....LOL
|
|
|
呵呵"哈哈"如花........ 又係熱到冇朋友"-0-
|
|
|
LxENG 於 2009-08-04 10:25 AM 發表:
==' 你豬黎嫁.......... 咁內都唔打blog!!!!!!!!!!! 豬!!!!!!!!!!!!!!
|
|