今日我朝早冇野做啦><''
咁就留喺HM啦!!
下午1:00出門口去上水,
去?宴度攞下午茶票,
飲完茶次後,
我o地就去我aunt屋企喇>><<''
就系咁多囉...
可是,我想打電話約我姑婆時間,
打電話俾佢冇人hear囉><''
oh!no....><''
怎算呢??
咁樣又點約呢?
我真系唔知點算呀><''
但系到o左12:30再打,終於都得喇><''
實在太happy喇??
(我傻o左呀)
--------------------------------------------------------------
我媽琴日又buy o左好多clothes ,
真系俾佢激到跳舞咁濟呀...
好心佢就同d clothes分手啦><''
好難受呀!!!