| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
平安夜;]  |
分類: 普通生活日記 |
係屋企hea左半日
then落左自修室又hea
差唔多4點幾
kiki的call
同佢同肥賴一齊去玩
做左好大的電燈膽...55..
6點鐘...狂歡開始^_^
去左小瀝源教會
點知見到 T1 =]
食自助餐=P
好好食..好飽^_^
餘興節目-----報佳音
好爽>< 好盡情地唱XO
T1 彈結他好正-V-
見到紅豆冰><
嬲........=[
|
| 發表時間:2010-12-25 12:39 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 334 | »
|