| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 7 月 15 日 星期五 驟雨
2011-07-15  |
分類: 普通生活日記 |
話咁快就半年過左
今日見番Caleb兄
佢由英國番尼喇
佢真係有攞"沙"番尼比我
太感動喇^_^
聽佢講係英國d野
真係令人好嚮往 [ 起碼吸引到我 ]
不過呢排佢都好忙
唔知又要等幾時先有得見面V_V
希望唔遠啦
============================================
話咁快半年就過
諗起呢半年過得有苦有甜
有時我會諗我好似浪費左好多時間係佢身上
但係我覺得都可以話係一種另類既學習經驗
而且我都有開心過....
又要迎接
下一個半年
下一個學期
今年我都算有d得著
冇壞既....
起碼我睇清自己缺乏d咩
有咩不足 有咩問題
============================================
失敗不是要來自怨自艾
而是要改進改善
============================================
有上坡必有下坡
就算逃跑也已經太遲
I wanna go
remember back in the day
燦爛的夢
我無法忘記的那一個夢
Don't forget back in the day
---G-dragon__A boy
|
| 發表時間:2011-07-16 12:07 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 334 | »
|