| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 6 月 29 日 星期三 雷雨
2011-06-29  |
分類: 普通生活日記 |
今日都幾驚險
估唔到今日會撞番老詹
都依然咁既樣.....
好小朋友囉佢
希望老詹唔好回憶過去^_^
終於買到我想要既野
呵呵...
下晝同712&穎妍去左行街街
一個牛仔袋價值$2344
嘩....一田真不愧一田...
食人冇骨剩!_!
商務有間模型屋超靚>v<
食完晚飯同panda出去
同佢去左大圍
then想去埋新田圍A_A
就一直行一直行
行到去車公廟
再行落隧道
再行去愉景花園
(腳快要斷了)
跟住好恐佈地要行一條好好好黑既小路
好濕好多野周圍飛
好恐怖.....好恐怖................................>_<
最後終於行到去81k總站
但係已經冇行落去
因為我地都要番屋企
跟住又行番果條路
行" 奪命長樓梯 " & " 奪命長天橋 "
好攰好攰-_-
隻腳好痛
估唔到佢住得咁偏僻>_<
唔知佢行果條路會唔會驚呢?=V=
隻腳仲有d抽地痛....
不過都叫有D收穫3_3
|
| 發表時間:2011-06-30 12:15 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 334 | »
|