| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
勞動節  |
分類: 普通生活日記 |
到係一個星期既完結
唔番問..又係番左教會
睇人灑水禮
冇小組...
then成班青少年去左盛記食野
點知遇著日本電影台拍攝
唔係好大陣容
只係有一個攝影師周圍影
都有影到我地><
係未來的日子我地可能會係日本電視上出現-v-
盛記^_^

食完之後
同Jess 美儀 郭天hang去行左一陣
then約左712做功課
本來帶左d野去做
點知唔想做-_-
係同佢周圍hea
番到屋企攰死左x_x
見到成枱都係野 更攰.....
我張書枱...冇眼睇-_-

|
| 發表時間:2011-05-02 12:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 334 | »
|