今日牙杰你發我脾氣!我會銘記於心.我唔會再理,係你令我明白到同事不等於朋友的道理!你同呀珊既事,吾關我事.我無必要受你脾氣,如果你要buy呀寧的話,okay fine ~我放手.
有d嘢我決定咗,便不會再返轉頭!如果我選擇入返民安隊,我一定會選擇放棄在下葵的一切,包括友誼和某人...
以前唔入cas的原因,係因為我覺得cas太黑暗.但我真的放唔低cas.如果現在我再無嘢值得我留戀,又令我唔開心.我何不放手,選擇離開這一個傷心地!去尋求自已的理想.