*King-港_||既日記
建立友誼如像種樹,因為友誼是一株樹(TREE):

T : Trust (信任)
R : Respect (尊重)
E : Exchange (交流)
E : Emotional Support (精神支持)
RTYU
暱稱: ●帝皇-港※||
性別: 男
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
我回來了~
好耐冇打過日記..
好耐冇打..
Copy家健個日記既野.....
分離..新開始..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
我個留言板....
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 23 日  星期四   陰天


好耐冇打日記...今日好唔開心...~口~ 無奈 分類: 未分類

好耐都冇打日記..唔知大家仲有冇追呢...有就留個言比我知啦...

等我一次過講番呢十幾日既野啦...

11月14號...今日係魚魚既生日...生日快樂呀>"<不過陪唔到食cake(因為要留堂..)..真係灰哂..

11月16號..今日係旅行日..今年旅行都好悶下..係到最後果段時間先好玩...同埋影左好多相<==大收獲..

11月17號..因為今日雞雞媽返左大陸..所以可以上佢屋企打牌..打到夜一夜..就去左大埔打通頂機..~口~

11月18號..今日都冇訓過..之後4,5點又去左打牌..打到凌晨3點左右就返左屋企..

11月22號..今日係樺樺既生日..生日快樂~!!..
                 今日放左學之後...肥仔..廢勞..肥懶..上左我屋企玩21點...比我呃左三十幾蚊..卡卡卡卡

11月23號..亦姐係今日...今日係班際足球四強爭霸戰..因為我地班唔勁..所以我地只係爭季軍..不過我地都好大信心...不過最後出黎既結果..估唔到..係輸左...唉..都係我既錯..打到呢道..我都眼濕濕...唉..對唔住呀各位..都係我既錯..最後一年..竟然搞成咁..我一定會起田徑班際再拎個獎番黎嫁!!!

對唔住呀各位!!!對唔住d隊友...對唔住5D班既人..對唔住5D既支持者..真係好對唔住..






訪客留言 (返回 RTYU 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]