各位新年快樂呀!!!! 今日係農曆年初一...唔知今年又逗到幾多利是呢..?? 大家有冇返大陸呢?? 我就冇同屋企人返大陸...同老哥留左起香港... 到左夜晚..同老哥&佢果d朋友..出去左唱K.. 不過我一直都冇唱..只係起度同佢d朋友玩十五二十同埋玩骰盅.. 到左走果時..我諗自己差唔多比人灌左一打啤酒 仲搞到我去左廁所嘔左兩次..shit佢 番到屋企就一訓落床..成隻豬咁訓著左..