今日有超多令我估唔到同好笑既事發生, 首先就係過幾日就考驗 >u<心情好緊張 ,唔知溫邊好,特別係數學,點知今日數學果個牙sir 張考驗果d[類似]既答案講比我地知囉, 勁無奈 , 然後直到放學, 因為約左人5點半 ( 約左邊個一陣講A_A) So 就同幾個傻佬傻婆去左圖書館傾計同玩 @o@係咁係到講笑話,基本上佢地講咁耐我就笑咁耐,最後重比人話我講野大聲 -.- 搞到我自己行埋一二邊狂笑, 人地唔知重以為我傻既 =3= 直到5點, 我地就各自各走 , 可能惡魔唔低得我咁開心@O@ 專登幫我約左個牙醫 ( 你知我約邊個啦) =口= 上到去都冇咩野 , 點知佢一開始幫我洗牙果陣, 佢手上果舊野發出黎果d聲超可怕 - - 跟住就係感到痛楚 T^T , 跟住出到去等令藥果陣無啦啦腳軟 - -" 軟到返屋企咁濟 , 唉, 如果有人問我人生咩係最痛苦, 病? 唔係 ! 冇錢??都唔係, 對我黎講人生最痛苦既事莫過於睇牙醫 -.- !!!!!!!!! 不過最不幸既事就係, 我一個月後要返去比佢睇多次牙>u< Help !!!!!!!!!
|