今日系我吾開心的第三天..... 我今日同呀娘子一起番學.... 冇同呀賢番... 我打比佢.. 佢又吾聽電話.... 所以我同左娘子番.... 上堂好悶..... 我又調左位.... 坐左第五行第一個... 起o咀... 冇得玩電話.... 起慘..... 希望老師再調位...