大家好......e到係傻恩qooza

2008 年 2 月 29 日  星期五   晴天


2008-02-29 分類: 未分類

今日系我吾開心的第三天.....
我今日同呀娘子一起番學....
冇同呀賢番...
我打比佢..
佢又吾聽電話....
所以我同左娘子番....
上堂好悶.....
我又調左位....
坐左第五行第一個...
起o咀...
冇得玩電話....
起慘.....
希望老師再調位...






訪客留言 (返回 RYANYAN33 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]