2006 年 6 月 19 日  星期一   晴天


哈哈.. 分類: 未分類

=.=""今日測左社會呀"

哈!!不想好簡單嫁咋...><"~但好可以冇80分或以上呀

唔可以咁嫁..我一定要80分以上嫁..

放左學同polly係東薈城生緊果陣儀打俾我..

佢係巴士站...跟住我就趕過去同佢會合..

跟住就去佢家..食野,,,,玩電腦..

哈哈哈,...係咪好正呢...但跟住落黎就慘啦..

要溫書..諗全去m記搵xx嫻...點知搵唔到佢..=.=""

唯有走返屋企...返到屋企即開電腦//

整呢個板...><~"整死我啦..

整到2點幾鄭健謀打黎話去溫書..點知早走果個都係佢..-,-"

次次都係咁...真係呀!!唔應該啦..

同儀係m記俳迥左一陣就返屋企...繼續整呢個板..><~'

聽日我要打敗張貴茹.....奸爸爹!!!!!!!

_______________________________________________________________

             晶晶,,,香香,,小蚊蚊,,我冇疏離你地呀,,,

真係好sorry呀....我呢排都冇同你地一齊...不過我多D同你地一齊嫁啦!!!!!^^"

 



RYUICHI19
暱稱: 栗子"||
性別: 女
最新文章
愛的選擇!!??
攰/..
唉!!
幼稚...
@@”
文章分類
全部 (79)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
我的xanga
晶晶''
日歷