由尋晚8點半訓到今日...足足17個鐘=_______= 岩岩去完小泉食野,之
後同爸b走左去新遊界玩輪盤,本身又win左條in架la,不過我唔比爸b換
搞到輸曬...超無心機,好唔開心丫><" sorry喔爸b咀.....不過佢話[[唔緊要,起
馬玩左咁內,下次再win過^^"]]有佢係我身邊,明明唔開心,都會比佢搞到
我成個人開心返曬......謝謝你"老公仔"