♥維♥ HaNg' =]
呢個Blog 係關於我的生活 ^^ =]
2009 年 11 月 20 日  星期五   晴天


今日 我班有兩個同學 哭呀!!重係我整 Tim 分類: 未分類

今日 返校好凍呀!! 老~師又唔比我 帶個條 黑白格仔頸巾!!

真係好憎我的老師呀!!

一返校到了 午息 明明抄緊人地D 功課啦!!

有個同學整我 佢掉再個野我

我咪掉菠佢囉!!

我係爆佢頭啦!!

整了一陣.我話唔玩啦.她還要整我!!

月玩月尼普 玩到 畫人 書包 同衫

她明明有1個幫她 幫佢個個 扲再我書包!!

我咪 用手整 她 佢大叫  我重用得好大力 有幾條紅行

有一個係上英文堂  話她朋友 冇屋企返 我有個同學 唔洗驚啦 有佢收留佢 點會唔收留佢呀

我咪話緊係唔洗問啦..因為佢訓天橋低架麻..

佢朋友返再尼..她話扮哭啦...跟住D男同學問我好做咩哭..

我咪話因為佢以為我個同學鐘意她 其實唔係..

她就哭啦..跑再去 廁所呀..

所以我破了我的記錄 !!一日之夜 整哭兩個!!  =]



2009 年 11 月 19 日  星期四   晴天


今日 係學校有ps3 比賽呀'''' 分類: 未分類

今日 返學校好凍呀...所以琴日 係屯市買頸巾 我覺得好靚呀 格仔 黑白

但琴日  見到我小學d同學呀! 重見到我以前的女友! !

大家都過得好開心  今日放學重要留低係 課室 英文補課!!

補去再學校 四樓 學生會攪既 ps3 比賽 去到見到我呀哥 同佢d 朋友! !

到了我呀哥朋友 佢玩ps3 足球game 日日都抄人12 : 0

不過今次佢輸再 我呀哥d 朋友 好大聲 唉...唉...

到了 6點完再Lu..同我呀哥朋友去交罰抄 佢話佢班主任好樣衰呀  哈哈

同埋呢個係我個 新Blog呀!!  多多指教呀!!

如果識我既話加我啦 !!



RaYHaNg
暱稱: -ゞ❤raY hAnG™
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-12-12
2010-12-03
成績好差.
yoyo
剪頭髮.
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 248
今日人氣: 1
累積人氣: 2890
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
My Muisc


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com