今日 返學校好凍呀...所以琴日 係屯市買頸巾 我覺得好靚呀 格仔 黑白
但琴日 見到我小學d同學呀! 重見到我以前的女友! !
大家都過得好開心 今日放學重要留低係 課室 英文補課!!
補去再學校 四樓 學生會攪既 ps3 比賽 去到見到我呀哥 同佢d 朋友! !
到了我呀哥朋友 佢玩ps3 足球game 日日都抄人12 : 0
不過今次佢輸再 我呀哥d 朋友 好大聲 唉...唉...
到了 6點完再Lu..同我呀哥朋友去交罰抄 佢話佢班主任好樣衰呀 哈哈
同埋呢個係我個 新Blog呀!! 多多指教呀!!
如果識我既話加我啦 !! |