☉ka☉"只怪自己配不起
◆因有愛,方有淚,
因為在乎,才會傷心...
Rachel723
暱稱: Rachel
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情究竟想點??
妹同穎B.生日快樂呀!...
聽日就返學喇.......
被點了....500問呢
今日係上環文娛中心表...
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 9
今日人氣: 25
累積人氣: 711
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 12 日  星期六   驟雨


究竟.....一個人要點做好自己先至岩呢? 鬱悶 分類: 未分類

開始唔明白....究竟我要點做好自己先至岩呢?

無論我點做,總有些事會受到批評既?

但我這次真的無野好講....又唔係我做錯

只係你自己....

咩都同人比較!

連我呢個冇野好比既都要比較....

我從來都覺得你靚過我好多嫁....

只係我唔覺得你禁講野岩囉!

點解我禁笨''禁唔靚,個個甚至女仔都對我好d?

你呢個問題想講咩呀?

點解禁我禁笨'成績好過你?

只係你放棄了吧...

關我事嗎?

估唔到你會禁講野嫁囉!

*******************************************************************************

升到f.2!但唔知咩班?

我真係唔想再同你一班!

我發現...

原來一年內我同她既所有誤會,

都係你搞出黎嫁!

我唔能夠否應有一d我有講過....

但係根本有更多係你作出黎嫁!

你既目的...係咩呀?

失望+唔會再相信你(我對你真係好......失望呀)

 






訪客留言 (返回 Rachel723 的日誌)


藍妹..'' 於 2008-07-13 11:56 AM 發表:
媽..
不要這樣吧..
妳考第幾呀..
想跟妳一班呢..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]