☉ka☉"只怪自己配不起
◆因有愛,方有淚,
因為在乎,才會傷心...
Rachel723
暱稱: Rachel
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情究竟想點??
妹同穎B.生日快樂呀!...
聽日就返學喇.......
被點了....500問呢
今日係上環文娛中心表...
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 9
今日人氣: 5
累積人氣: 626
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 21 日  星期一   酷熱


今日...有感而發... 鬱悶 分類: 未分類

琴日聽完新香蕉,有感而發.......

D人話其實愛一個人唔需要一定擁有佢...只要佢開心就得喇

但係...又有幾多人唔會想擁有喎!

只係...如果果個人會開心既,禁你自己都會開心既!

所以"愛一個人唔需要一定擁有佢"呢句真係講得好嫁!

藍妹....

如果因為果個人,搞到你唔開心

一點也不值得呢!

淚...係留給開心既事

而唔係比佢嫁

我明白你有多...

但不要緊啦...你有我們麻

我們是永遠支持你的,知道嗎?

 






訪客留言 (返回 Rachel723 的日誌)


藍妹..'' 於 2008-07-22 09:33 AM 發表:
多謝妳喔..
但..
愛一個人..
便要付出一切...
我...
選擇..
會繼續去愛他..
直到一天..
他不再需要我..
我..
會..
慢慢地..
離開他...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

可是....
唉...
算了....你的事還是要你來決定
只係...
當你想找人傾訴,或是真的忍不了他
記住找我和你家姐喔!
要知道我們會永遠....永遠
支持你的呀!
Posted at 2008-07-22 06:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]