☉ka☉"只怪自己配不起
◆因有愛,方有淚,
因為在乎,才會傷心...
Rachel723
暱稱: Rachel
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情究竟想點??
妹同穎B.生日快樂呀!...
聽日就返學喇.......
被點了....500問呢
今日係上環文娛中心表...
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 9
今日人氣: 2
累積人氣: 579
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 1 日  星期二   晴天


比衰妹點左名呀....100問 感動 分類: 未分類
注意-
1.被點名的人不能拒絕-
2.不能重覆點名-
3.必須完成100條問題-
4.點名後須在被點名者的網誌中留言-

1.請先點下1次做100問既人-
  a.藍妹

  b.Elaine
  c.''牙俊''(我打佢個名好似怪怪地)

2.邊個點你-?衰妹
3.佢系個點既人-?我個女,不過佢入得青山了...

-----*個人``start-!!*-----
4.你叫咩名-?嘉
5.你系男定女-?女
6.性取向-?男
7.幾歲-?12-重有22日(13)
8.住邊-?Np
9.讀咩學校-?WESLEY
10.屋企有幾多人-?4
11.同邊個關系最好-?媽咪

-----*朋友``start-!!*-----
12.多吾多朋友-?ok嫁
13.寫5個朋友既名-   a.藍妹        b.橙橙穎         c. Elaine       d.汶        e.綿羊
14. a.好吾人-?好
15.如果b.同e.拍拖會點-?下...我唸會引起TB熱潮
16.如果你同c.嘈會點-?未試過
17.如果d.同你講鍾意a.會點-?
18.如果要你同b.上床先可以救到地球`你會點-?我會放棄地球
19.承上題`如果比你揀`你會揀邊個同你上床-?我張單人床黎嫁,唔夠位
20.  a.至e.`邊個最應該比外星人捉去研究-?藍妹
-----*學校``start-!!*-----
21.小學定中學-?中學
22.咩班-?1D
23.班號幾多-?31
24.班主任系邊個-?楊sirandMiss leung
25.好吾好人-?好
26.{班號}10號既同學男定女-?男
27.23號同17號系咪朋友-?完全唔識
28.如果25號同39號拍拖會點-?TB熱潮
29.6號多吾多野講-?勁多
30.14號曳吾曳-?麻麻喇
31.37號話要咀你會點-?我會去死
32.最鍾意邊個no.-?唔明??

-----*屋企``start-!!*-----
33.你屋企幾大-?唔大
34.溫暖嗎-?ok喇
35.有無兄弟姊妹-?有,一個妹
36.有既`討厭嗎-?  討厭
37.屋企人高吾高-?呀爸高
38.屋企入面邊個最惡-?我呀妹
39.屋企入面邊個最曳-?我呀妹同我
40.ah爸睇吾睇4仔-?呢層,我唔知
41.有無試過撞破ah爸ah媽{做野}-?下!佢地做野,我米出世囉
42.有無試過吾小心上左咸網比ah爸ah媽見到-?冇上
43.甘特登既又有無-?冇
44.你愛你的家人嗎-?呀媽多d

-----*2選1``start-!!*-----
45.電視vS電腦-電腦

46.台劇vS韓劇-台
47.飛輪海vS棒棒堂-I love 棒棒堂
48.Freeze vS HotCha-HotCha
49.Notebook vS Desktop-Notebook
50.九方vS速成-九方
51.Eason vS Leo-EASON
52.Stephy vS Kary-Stephy
53.HOCC vS Sammi-唔鐘意
54.Nokia vS SE-SE
55.跳舞vS唱歌-唱歌
56.小說vS漫畫-小說
57.TB vS TBG-TBG
58.PSP vSNDSL-NDSL
59.愛情vS友誼-友誼
60.家人vS金錢-家人

-----*愛情``start-!!*-----
61.有無鍾意既人-?有
62.暗戀定明戀定單戀定拍緊拖-?明戀
63.暗戀既`有無諗過表白-?  am..就係有,所以係明戀        
64.佢好吾好人-?ok既
65.想同佢講d咩-?我會學會放棄你...但很難做到
66.用1首歌形容佢-好難bo
67.用1首歌形容你地而家既關系-I Miss You(我對佢)
68.如果有人用300萬買你既愛情`你肯吾肯-?唔肯
69.如果上帝比1日你同佢調轉身份`你第1樣野做既系咩-?am...玩自拍,比哂d相我
70.如果你個朋友蹺你牆腳`會點-?..我同佢都冇可能,唔算蹺既

-----*無聊``start-!!*-----
71.而家幾點-?22:56
72.用緊XP定vista-?XP
73.用緊咩瀏覽器-?EXPLORER
74.msn同邊個傾緊-?Elaine
75.對上1次同邊個傾電話-?Elaine
76.聽緊咩歌-?I Miss You
78.食左飯未-?食左
79.am定pm-?PM
80.有咩感想-?相念+眼訓

-----*完成啦-!!*-----





訪客留言 (返回 Rachel723 的日誌)


藍妹..'' 於 2008-07-02 12:27 AM 發表:
超..
個個都捉我去外星.\-/.
人地明明好正常嫁嘛^v^
呵呵..
.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

妹....
你是要捉去外星的最佳人選..
非你莫屬了....
哈哈哈
Posted at 2008-07-02 07:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]