今日都好似尋日一樣...
都係咁凍呀.......
唉
無奈中..................................
今日上堂都ok啦!
中文考說話呀......
好驚呀
不過我可以重考呀~~~
呵呵
>.<
考既時候都有小小緊張呀.......
體育考足球呀........
我又唔識...
真慘.....
又有野睇喇
↓
靚唔靚呀???
Bye