| «‹ October 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 10 月 4 日 星期六  |
2008-10-04  |
分類: 未分類 |
呵呵呵!
唔知點解,,,
有種higH既FEeL!!!!!!
又怪怪的!!
今日,,,
CLASS SERviCE左
好好玩呀!!!
但係遲到左
仲有人等我遲埋tiM呀€€
全程同JOYCE一齊!
☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻
琪~~
其實...
個個人係第一個捐錢的=]
☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻
之後,,,落 大雨
落左30MINS!!
有吧~~
之後,,,爆笑左
有2個小巴師機...
係咁叫妹妹妹妹--
我地望過去...
係我地啦!!
好睬MISS CHEUNG係到
佢叫我地過去先...
過到去..
佢地2個唔知嘈咩...!!
就捐左20$!
咁我地比左包糖佢地...
哈哈哈哈哈哈
之後6點閃左
就咁
|
|
|
ch2001 於 2008-10-04 10:07 PM 發表:
我
|
|
|
ch2001 於 2008-10-04 10:07 PM 發表:
太
|
|
|
ch2001 於 2008-10-04 10:06 PM 發表:
強
|
|
|
ch2001 於 2008-10-04 10:06 PM 發表:
又拎1~_~
|
|
|
ch2001 於 2008-10-04 10:06 PM 發表:
3
|
|
|
ch2001 於 2008-10-04 10:06 PM 發表:
2
|
|