| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 30 日 星期二  |
~ _ ~  |
分類: 未分類 |
仲有三日就Term Test 喇 !!救命
|
|
ξ_ˇ在我需要你的時候~~你為何要/\捨我而去/\ °°°°°°
|
2007 年 10 月 29 日 星期一  |
Good!!!  |
分類: 未分類 |
我同梁芷琪好返喇 !!哈 ! 哈 ! |
|
ξ_ˇ在我需要你的時候~~你為何要/\捨我而去/\ °°°°°°
|
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
戰爭2  |
分類: 未分類 |
係上.IS堂個時..因為Rabeea係科長--所以要幫老師派W.S~
Rabeea D w.s.就飛灑落i.s個洗手''潘''到
我唔知,Because , 我同Jaliana speak 緊 the other things,
When 我知,我就話
'好心你啦 ,你D W.S.飛灑落i.s個洗手''潘''到la 你用d野''乍''住佢la'
Rabeea :'你d態度勁之差邏'
(勁無禮貌)
之後,要量度張檯幾長,Mr.Woo give we a ruler,rabeea 就一手取去
(勁無禮貌),Mr.Woo話用pencil,but she use a pen,我 : 唔係用pencil , Rabeea : ....... , ...........,....................,...............
之前,I.S. 有dropper, rabeea 取去,又唔俾人用,死都唔放...!!!!
佢仲話 : 全世界都係錯的, 佢自己啱哂!!!
.......................................... |
|
ξ_ˇ在我需要你的時候~~你為何要/\捨我而去/\ °°°°°°
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 14 | »
|