今日諗住去柔水,, 但唔得,,所以 去左行旺角 同棉@榴槤1齊去丫!! 超開心,,哈哈^^ 去左[[新之]]影相 再去行街街,買野,,, 根住去左[大快] 吹水,,,/// 根住再返黎粉嶺食野,,, 榴槤走先,,得返 禾同棉棉1齊去 左買飯盒食,, 去左後樓梯食,, ((((請各位不要跟風]] 講笑,,,))))) 根住返屋K,,,,, *今日落左尾尾雨 希望聽日返學 繼續落,,, 咁禾就唔洗早會了,,,哈哈^^*