| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
RaInBow BlOg>3<
第14屆畢業典禮 |
今日學校搞左一個叫"第14屆畢業典禮"
唉!明明今日都唔洗返既....
但最衰係表演者,所以要返啊`~
今日照平時返學咁早..-3-
一朝早返去連歌~
10點幾綵排,,,,去到10:30分放我地出去食野!!哈=]真開心了..^^
原本都冇話咁早放我地出去....@@要11:00先放得架~><
點知我地綵排綵得快喎~~所以就早左D放我地喇`
哈=]我地有3個鐘時間食野~
我就同左REGINA""阿SO*'''同埋"豬敏"一齊去食^ ^
我地10:30去到,,,諗住叫個午餐食@@
點知原來要去到11:00先有午餐食- -
根住我地4個人就等等等等......落去︼
呀!!就黎到11:00啦~我地就叫左午餐食喇~^^
我地食完都係11點幾...唉~D時間過得真耐啊`- -
根住我地食完野之後就行下街街!!
行完又去玩~我地玩完都係12點幾`````
唉......!!快D到1:30啦-0-"
差唔多一點啦^^[[我就同REGINA返去學校先~
阿SO*同豬敏佢地就繼續行街街~但唔知佢地行去邊啊`@@
返到去見到MISS 趙~根住就幫幫手去一間超市買野食~
因為我地合唱團表演完畢之後就去食一個大食會~^^
買完後,,,就返去學校放低D野~
哈=]1:30分啦!!!!!我地就陸續有人返黎..我地要上返7樓繼續連歌-口-'
到左3點3啦`OH!!!!我地正式表演LU~
我地呢次唱得唔錯!!!老師都有讚我地呀!!^ ^
成個"畢業典禮"完左之後...我地成大班人去食大食會~~~~
我開頭仲如為會好開心咁食- -點知全部野要分`= =
邊到會有人咁架,,自己鐘意食既野就自己去LING架啦`@@
要人地派比我地食~薯片....等等既野都只可2比3塊你..- -
OH!!!放學LU~我都諗住想同REGINA一齊放...
點知我同佢落到3樓佢又要搵佢家姐~- -
又係得返我好可憐咁返屋企啦....X﹏X
|
""刊登時間""":2006-12-08 05:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | »
|