Rainbow315
暱稱: 希B
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
^^
>33333333<"
希B,,,,,XYZ##%$^
哈哈哈!!!!!
希B@晴晴
文章分類
全部 (74)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 14
今日人氣: 16
累積人氣: 953
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 8 日  星期五   晴天

RaInBow BlOg>3<
第14屆畢業典禮
      

今日學校搞左一個叫"第14屆畢業典禮"
唉!明明今日都唔洗返既....
但最衰係表演者,所以要返啊`~
今日照平時返學咁早..-3-
一朝早返去連歌~
10點幾綵排,,,,去到10:30分放我地出去食野!!哈=]真開心了..^^
原本都冇話咁早放我地出去....@@要11:00先放得架~><
點知我地綵排綵得快喎~~所以就早左D放我地喇`
哈=]我地有3個鐘時間食野~
我就同左REGINA""阿SO*'''同埋"豬敏"一齊去食^ ^
我地10:30去到,,,諗住叫個午餐食@@
點知原來要去到11:00先有午餐食- -
根住我地4個人就等等等等......落去︼
呀!!就黎到11:00啦~我地就叫左午餐食喇~^^
我地食完都係11點幾...唉~D時間過得真耐啊`- -
根住我地食完野之後就行下街街!!
行完又去玩~我地玩完都係12點幾`````
唉......!!快D到1:30啦-0-"
差唔多一點啦^^[[我就同REGINA返去學校先~
阿SO*同豬敏佢地就繼續行街街~但唔知佢地行去邊啊`@@
返到去見到MISS 趙~根住就幫幫手去一間超市買野食~
因為我地合唱團表演完畢之後就去食一個大食會~^^
買完後,,,就返去學校放低D野~
哈=]1:30分啦!!!!!我地就陸續有人返黎..我地要上返7樓繼續連歌-口-'
到左3點3啦`OH!!!!我地正式表演LU~
我地呢次唱得唔錯!!!老師都有讚我地呀!!^ ^

成個"畢業典禮"完左之後...我地成大班人去食大食會~~~~
我開頭仲如為會好開心咁食- -點知全部野要分`= =
邊到會有人咁架,,自己鐘意食既野就自己去LING架啦`@@
要人地派比我地食~薯片....等等既野都只可2比3塊你..- -
OH!!!放學LU~我都諗住想同REGINA一齊放...
點知我同佢落到3樓佢又要搵佢家姐~- -
又係得返我好可憐咁返屋企啦....X﹏X

        ""刊登時間""":2006-12-08 05:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]