I want to CRY !!!!!
真係好想死,今日派卷,英文同常識卷都係差0.5分就
A 架 LA !
好傷心阿我!
今次EXAM真係不出我所料《真係咁差!》
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我發覺其實原來我依家讀緊既呢間school真係冇乜學生係知道咩叫L O V E,
佢地所謂既鐘意只不過係錯覺......
真正既愛係唔會care你愛既人既樣貌or身材又或者成績,
嗰D傻仔先至會認為有呢D野既人就係人間極品。
低B!
好驚呀!聽日就派卷La!
有一種直覺話被我知今次考試我會考得好差Lo!
死啦!名次包尾都得啦......唉......
我覺得我可能會入唔到王肇枝,星期六面試La,我都冇乜點準備,點算?