cursorshelp
    只欠一句我愛你;
親愛的別走;>
全世界都讓你要愛我'v'
難道你就不會心動-v-!?
Rainbow_t
暱稱: RAInB0W`'
國家: 香港
地區: 東區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
好友名單
最新文章
2010-10-07
2010-03-07
2010-02-13
/口\
2010-01-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 1 月 7 日  星期四   晴天


2010-01-07 分類: 未分類

點解大人1個2個都係咁煩(?)
下下嘈住晒-,-
係都要人聽你講野.v.

點解你地咁著緊d分數-,-?
雖然我知;;;求學?不!是求分數 -____-v
但低分又話我冇溫.
仲話成年唔俾我出街.又唔俾玩電腦;
咁冇野做架喎-__-

如果我自閉呢.`姐係冇得用msn.`
冇得用msn.`姐係冇得同fd傾計.`
冇得同fd傾計.`姐係少左打字既機會.`
少左打字既機會.`姐係打字越黎越慢.`
打字越黎越慢.`姐係好難搵工.`
咁難搵工.`姐係冇錢養你.`
你係咪想咁先a_a

如果我自閉呢.`姐係冇得用msn.`
冇得用msn.`姐係冇得同fd傾計.`
冇得同fd傾計.`姐係我同佢地聯絡會少左.`
我同佢地聯絡少左.`姐係感情都會差.`
感情差.`姐係會冇晒fd.`
冇晒fd.`姐係人際關系會更差.`
人際關系差.`姐係我唔識同人相處.`
唔識同人相處.`自然搵工都難.`
都係果句`
你係咪想咁先a_a
我搞成咁都係你造成架--v



打字`
誰在我家
人在我家
最近訪客
最近沒有訪客