呢幾日都冇咩特別的事,都係咁過,
我以家都ok健康嫁!日日早上都走去打波,
左手上籃要努力...pz 返鬼左大陸....希望佢會買手信
我要食得嫁-3- 我大陸都係惠洲附近,我地果然有緣,
下次不如我同你講惠洲話丫?仲有阿,上次件事對唔住,
係我太笨了,加上果日心情唔係太好先問埋d無聊問題,
不過都好既,起碼都可以打破左個彊局,唉-3- ,我係唔係
太追求成熟呢?反而少左d童真,以家我要做返自己先得,
話之人地笑我百痴,我開心就得啦,希望我可以
My style !