呢幾日都係cool day,無咩野做,想睇戲又冇人陪我睇,
琴日先好笑,俾moon 被逼去打波,仲要係夜晚.........
落到去有細龜,moon,妹,何小姐,阿sa細妹,仲有3個男仔,
d男仔可能唔太中意我掛!?一去到佢地就走左-3-
跟住打波,打打下俾人聊,食晒煙咁,仲了我地打波,
咁我緊係叫佢地食完先過黎打啦,"辣"親d女仔點算!
跟住打左好無聊的match,再殺落去飲野,就係咁過左
一個晚上.pz 唔帶手信俾我食囉-3-....可惡,
成個暑假就完,但係過得好空虛咁,希望下年可以同
你地再去camp啦. 飛龍同阿成下年話帶我返大陸玩
正到飛起,好過留係hk 發毛,我暑期作業未做過-3-
28號之後努力啦 / \"""
|