救命牙....corr唔到個Blog個名既.....??
冇野打.....X D....
今日終於開始練舞la~......有D無奈不過我覺得隻舞有D都好型wo.....~
哇~
今日好辛苦ar~個哥哥叫我run 4x100同4x400我本身只係run 4x100渣...我仲要run 100米(個人)ar~不過都好.可以練run.......~
今日買左個靚靚筆袋...好開心...