|
|
2008 年 11 月 13 日 星期四  |
| 2008-11-13 |
分類: 未分類 |
Love ZAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
整左個全新的Blog,
加左好多野,
(我竟然整到MP3喎?!)
三個時計:個個都按得長門大萌神萬歲!~~~~~
近排愛上左涼宮春日的性別轉換版!
(果Blog既backround係虚子,即係牙虛既女版XD)
長門勇希好帥!!!!!!!!!!!!!!!

|
| 發表時間:2008-11-13 07:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
終於換了版面呢^^ 那就來走走吧留個cm吧!! 愛死涼宮套野裡既SOS團五人組......(>
|
|
|
iamEKA 於 2008-11-13 11:20 PM 發表:
Wow..成個blog都好似係呢個公仔-0-
好鍾意你blog的 ipod=vvvvvvvvvvvvvv= so goooooood>vvv
|
|
|
你個新版面好靚呀'' 勁中意個3個睇緊書嘅長門時計呀~! 好kawaii>
|
|
|