|
|
2009 年 9 月 1 日 星期二  |
| 2009-09-01 |
分類: 未分類 |
Oh man... It's been a long long long long long time since I last wrote my diary,
我都唔想架!不過自己太hea囉,嘿嘿,算吧!
今日番學,其實都冇咩特別覺得可以寫,功課又唔洗今日交,算吧明就是了!
我都唔知未來三年會係咩光景啦,只因人人的待遇不同,今年班主任係個剄人。
來年的三三四學制係好定壞,真係睇今年!
我今年都係做班會,不過我係做副主席。(一定可以hea啦~)其實我係唔想做科長姐!
放學後,同呀翟、chibi、phoebe食M記…(真討厭,我最憎食M記架啦)
食完就番學校搞SA,
今年各位請投Legend啦~(你竟在這裡宣傳?!)
Well whatever, life just suck as ever, 骸大人請你快點出現吧! 
|
| 發表時間:2009-09-01 08:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cm,, 我識得陸珈個班f.6,, 又識得你地,, 點有可能唔投Legend牙,,
|
網主回覆
Flora!!!!!!!!!!!!
死定了,不知下一句說什麼好.... Posted at 2009-09-05 11:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你們搞SA嗎? 一定要支持~ 話說你的icon有點像執事呢... 原諒我吧~10年後的69大人(79?)~~~~~~~~
|
網主回覆
係呀!請支持Legend!
你講講下又記似...
69大人~啊呵呵呵(留口水) Posted at 2009-09-04 07:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|