|
|
2009 年 9 月 13 日 星期日  |
2009-09-13  |
分類: 未分類 |
又過左一星期,即係又hea左一星期….
不過我自己就認為做左好多有意義的事: 幫SA,做功課,做Libarian等
高中生活的確有點不同,感覺上輕鬆左,不過我想這感覺都係不能唯持得久,
新高中喎,個名看似好好聽,其實也要付出代價架!
今年的LS堂就…. 我唔係話D老師不好,只係高級文憑試有點兒壓力。
超鐘意ECON國同Bio堂!真係好開心。
死定了,我冇野想講啦!
就咁啦!
Let’s call it a day then~
PS I'm still a fan of Mukuro~
|
| 發表時間:2009-09-13 10:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|