|
|
2009 年 9 月 16 日 星期三  |
2009-09-16  |
分類: 未分類 |
時間開始過得好快,
節奏都開始跟唔上啦!
要努力才行!
放學去開會,
開完會去接懶人,
其間同珊靖評論Reborn couple野,
原來我是多麼古怪的嗎?
大家好似對自己的shipping好有堅持!(好萌)
不過我要講番!我自己其實就冇咩特別話係愛慕果D Couple 既fans
6927只是有點興趣呢!
因為自己最喜愛69一人呀!
如果他愛上了令一人,我的心會碎呀!
哈哈!
Love ~69大人
|
| 發表時間:2009-09-16 10:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
哈哈 如果18大人愛上其他人的話我會死(真的!!) 如果他愛的是小27的話我又會復活過來了(喂!!)
|
|
|