|
|
2009 年 10 月 9 日 星期五  |
2009-10-09  |
分類: 未分類 |
呀,呢個禮拜真係忙透了!
日日差唔多要成一點幾先訓,
上課當然好眼訓,
不過我係唔會上堂訓教的人,
所以對眼成日都好乾。
講番昨日,
放學本來可以先歸家,
不過後來學生會要開會,
就留校開左兩個鐘頭會!所以D Maths就做唔哂啦!
呀,好多壁布整呀!
調左位幾日,
我先發現我的位置係好正的!
我 sit係窗邊位!
上堂傾到落堂,(好似變壞了)
不過都好開心。
我充心多謝我的老師給予我們那麼多的功課!
你們使我的生活既充實,又開心!
今日6:45同懶人去買書!
好開心呀,又買左D教畫漫畫的書,好滿足!
不過望住果疊成座山咁高的功課呢,
我就...
骸大人快D打救我吧!
|
| 發表時間:2009-10-09 10:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|