|
|
2009 年 10 月 10 日 星期六  |
Xanxus 大人生日快樂!  |
分類: 未分類 |

10月10日係Xanxus大人的生日呀!
所以就Xanxus大人
Happy Birthday!(請不要說我是垃圾)
上完英文班後,就去賣旗啦!
我不想講當時的情況,
但係我覺得真係好辛苦!
賣到口龍痛哂!
不過拿到分就算吧!
知道Reborn出新OP真係開心!
唔知點解好想知川平大叔係邊個Cast?!
唔打啦!
要做功課呢!

|
| 發表時間:2009-10-10 09:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|