話咁快又三月啦,
再過兩星期又放假了。復活節萬歲!!!
但是這個復活節假期並不是用來玩的,
而是prepare next big test 呀(流淚)
今天的科學課最開心!解剖牛眼!!!!大家有冇試過?
感覺非常過穩!(其實有點變態)
如果想睇點湯,以下網址幫到你
http://www.exploratorium.edu/learning_studio/cow_eye/
...........