|
|
2008 年 3 月 12 日 星期三  |
2008-03-12  |
分類: 未分類 |
今日ChiBi生日,
送左份禮物俾佢。
佢今日超開心,
上上下堂突然之間頭搖搖,
唸佢都係開心到爆炸啦!
真係好羨慕佢有咁多人送禮物俾佢呀....
今日上體育堂好好玩,
我地打籃球,
唔知係我運氣唔好定係我打波差,
今次竟然失手,
要被罰跑步,
雖然好疲倦,
但係有得著-就係減肥啦!
Oh Yeah~~~~~
|
| 發表時間:2008-03-12 07:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
hihi,, 我係翟翟牙,, raven>"oh yeah!"~e個用詞唔錯丫!! 嘻嘻,, 第一次去你個blog牙,, ^^support u
|
|
|
唔緊要啦.. 上游水堂前的一堂減肥堂 這是潘太給我的生日禮物
|
|
|