|
|
2008 年 3 月 22 日 星期六  |
唉  |
分類: 未分類 |
Dear Diary,
好野人氣過左100啦!多謝各位的支持!(好啦各位,如果我的日記的人氣每次過百人,我就打一篇中文!因為我發覺自己日日打英文有D悶。另外打commet都用番中文,因為當去左人地個blog打英文comment時好似有少少古怪,敬請見諒!
其實,本人自己的中文不是太好,請大家多多包涵!
今日成日好懶,訓到11:30先至起身,想唔肥都難囉....、跟住施施然做左通識D功課,然後上網,睇Teen titans,食lunch,學畫畫,直落....,打blog..(because of lazy以下的省略)
好由於時間同懶的關係,唔打啦BYE~BYE~
|
| 發表時間:2008-03-22 09:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|