Raven363
暱稱: Raven
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2010-02-25
2010-01-18
2009-11-13
My hand........
2009-10-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
初音の時計
長門の時計

starry sky~
【Starry☆Sky 応援中!】 【Starry☆Sky 応援中!】
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
2008 年 4 月 1 日  星期二   雨天


Diary 呆滯 分類: 未分類

 Dear diary,

Today was a really boring day that I didn't want to study hard. I was glad thet todays PE lesson didn't have to do anthing but that Ws.

Damn the MSN programme I cannot use it at all! I tried to login for three times, but it still could't work! Now I am really angry for that it I have a hammer right now, I would  crush and slamp and bamp my computer!

 

發表時間:2008-04-01 11:47 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Raven363 的日誌)


CHAKCHAK 於 2008-04-04 10:37 AM 發表:
I didn't have your msn>3
what is your msn?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 My msn is "[email protected]".
Posted at 2008-04-05 11:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



katy24catcat 於 2008-04-03 05:44 PM 發表:
我都試過入唔到msn呀'
入左10幾次都唔得呀
超慘/-\'
唔洗上PE真係好呀..
不過又要做工作紙=='
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CACa嘉 於 2008-04-02 08:46 PM 發表:
raven唔好咁嬲ma..我諗msn係一時搞成咁架者~~
嘻..今日無得上pe堂好開心!!哈哈~~
好耐無留..sor啦!下次會記得日日上~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 Raven363 的日誌 ]