今日都算幾開心,唔完美既就係買左(難受保險),咁就冇左成100蚊.
原本今日,我地手球隊係要比賽既.在何文田activity center.
7:00起左身,見到我阿妹係度打遊戲機,忍唔住手打左一陣.到左7:30,
出門,搭輕鐵到天端集合.跟住搭68x到太子地鐵站,有豪,英,雄,leo,棍,昇,peter
,林(李因為late所以自己搭車黎),我.到左太子地鐵站之後,我地又搭的士到,
何文田activity center.點不知個比賽消息左,無辜買左個(難受保險),可知幾咁難受啦.
雖然個比賽cancel左,但我地都係度練左一陣.跟住行左去旺角食野.
果碟雞絲河多到食唔曬.食完野之後,我地就順便去(電玩展).
果度真係超多人,多人到行唔到,結果由1:30睇到4:30,走人.
去到天橋果度,豪,leo,peter搭車走先,乘下我地六個人.結果,我地搭ferry過海.
吹海風真係正,我地為左尼樣野坐到尖沙咀,又坐番去灣仔,又坐番去尖沙咀,全程搭同一首船,
冇出.後來,英,雄要去番香港果邊打波,所以就咁樣同佢地道別啦!
得番棍,昇,林同我.我地係尖沙咀行左一陣,跟住就搭地鐵番屋企啦.
由於林要去荃灣,舅父屋企,同我地搭唔同方向車.咁又少多一個.
番歸果陣,途中見到好多個穿短裙既靚女,伶我回想番係會展見到果個靚女,真係好索,
好伶佢電話,同佢影相.
番左屋企之後,好鬼累,now想死. |