*杰仔*__@日記
@@好想放底,,但始終放唔底**為何??^^
RayInTheLove
暱稱: *杰仔*Ray^^
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
^同呀丙,檸檬吹水^
^成日冇出街^
^今日見到兩個FD^
^今日餓死我啦^
^無事啦,,無事啦^
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 59
今日人氣: 1
累積人氣: 801
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 26 日  星期一   晴天


^銀座一日遊^ 愉快 分類: 未分類

     尋晚同*呀丙*傾電話傾到好夜,所以今日好遲

起身....起左身好耐,都冇人打電話黎約我,一個人係

屋企,好悶啊....等到3點到,*呀丙*終於打電話黎啦,

話叫我去睇戲,跟住我問佢有邊個去,佢話有*細明*,

佢同埋*b女*,之後叫我約埋*呀橙*去,跟住我msn

@*呀橙*,問佢去唔去,但係佢又話唔去,之後*b女*

又話唔去,最後得番我,*細明*,*one兜*,*呀丙*同

*小花*...去到之後,點知又遲到,睇唔成戲,跟住去左

機鋪打機.......

    去到機鋪之後,佢地玩果d機我又唔識玩喎,惟有企

係到睇啦,搞到我成個傻仔咁喎....

    打完機之後,去左食野....食完野,跟住去左銀座門

口到吹水,吹左一震之後,見差唔多時間,跟住返左屋

企啦.....