今朝9:45左右起左身
10:30同黃嘉,fat on,呀豹,廢仁,田雞出去
去到旺角十一點幾
唱k
唱到4點~~呆
唱歌全世界唱到勁薯xd
長程唔講啦
唱完田雞話要買野
我同左佢去行
之後話去荃灣
同佢去買野
見到德班好多人
怯哂
唔夠做唔夠做
咩事先咩事先
之後同田雞行黎行去
本來田雞睇到想買既野
之後又話行多陣先
行左兩個圈
同一層
之後佢先買
跟住食m記
6點幾走人
7點幾返到東涌
田雞要去逸東買白飯魚
陪佢返歸攞錢
返到歸好累
琴日5點訓v.v
希望聽日d成績
醒醒定定啦xd